SupportVanliga frågor & svarUppdaterat: 4 juni 2024Vi ska inte få returer, vi har engångslastbärare, hur gör vi? Vi registrerade fel antal lastbärare, hur ändrar jag? Vi vill att returen går till någon annan än oss? Jag hittar inte platsen i systemet som vi skickat lastbärarna till?Vi skickade aldrig något, kan jag radera en transaktion?Saldot är fel, vi har hämtat lastbärare som inte är registrerad, hur gör jag?Kan jag ta ut en rapport/export av våra transaktioner?Jag känner inte till ursprungsland på materialet i våra lastbärare. Hur gör vi då?Hur räknar ni ut CO2e-besparingen?Vad är skillnaden mellan en Location/Organization & Location User/Organization User?
Vi ska inte få returer, vi har engångslastbärare, hur gör vi? Vi registrerade fel antal lastbärare, hur ändrar jag? Vi vill att returen går till någon annan än oss? Jag hittar inte platsen i systemet som vi skickat lastbärarna till?Vi skickade aldrig något, kan jag radera en transaktion?Saldot är fel, vi har hämtat lastbärare som inte är registrerad, hur gör jag?Kan jag ta ut en rapport/export av våra transaktioner?Jag känner inte till ursprungsland på materialet i våra lastbärare. Hur gör vi då?Hur räknar ni ut CO2e-besparingen?Vad är skillnaden mellan en Location/Organization & Location User/Organization User?